- מגנים לאופנוע
- קסדות וציוד לאופניים
- קסדות לאופנועים
- ביגוד יומי מותגים ואופנה
- ציוד לאופנוע ים
- ציוד טיולים מחנאות וקמפינג
- תיקים לאופנוע
- ציוד רכיבה לאופנועי שטח
-
ציוד רכיבה לאופנועי כביש
- חליפות גשם ביגוד טרמי
- מגפי כביש סופר ספורט
- מכנסי רכיבה
- חליפות רכיבה
- כפפות לאופנוע
- מעילים לאופנוע
- ווסט ומעילי קיץ לאופנוע
- חליפות עור לאופנוע שני חלקים
- ווסט מעיל מתנפח
- חליפות רכיבה נשים
- חלקי חילוף ומוצרי חימום
- מכנסי רכיבה עור לאופנוע
- חליפת עור לאופנוע חלק אחד
- קולקצית VR 46 מקורית
- חלקי חילוף מגפיי אופנועים
- נעלי רכיבה לאופנועים וקטנועים
- מגפי קטנועים אורבן ועירוני
- מגפי כביש צ׳ופר הארלי
- מגפי כביש טורינג
- מעילים רב עונתיים
- מעילי עור
- מעילי חורף לאופנוע
-
ציוד רכיבה לאופנועי ספורט
- מעילים לאופנוע
- כפפות לאופנוע
- חליפות רכיבה
- מכנסי רכיבה
- מגפי כביש סופר ספורט
- חליפות גשם ביגוד טרמי
- ווסט ומעילי קיץ לאופנוע
- מעילי חורף לאופנוע
- מעילי עור
- מעילים רב עונתיים
- מגפי כביש טורינג
- מגפי כביש צ׳ופר הארלי
- מגפי קטנועים אורבן ועירוני
- נעלי רכיבה לאופנועים וקטנועים
- חלקי חילוף מגפיי אופנועים
- קולקצית VR 46 מקורית
- חליפות עור לאופנוע שני חלקים
- חליפת עור לאופנוע חלק אחד
- מכנסי רכיבה עור לאופנוע
- חלקי חילוף ומוצרי חימום
- חליפות רכיבה נשים
- ווסט מעיל מתנפח
-
חלקים לאופנועי ספורט
-
אביזרים לאופנועי ספורט
-
צמיגים לאופנועי ספורט
-
ציוד רכיבה לקטנועים
- מעילים לאופנוע
- כפפות לאופנוע
- חליפות רכיבה
- מכנסי רכיבה
- מגפי כביש סופר ספורט
- חליפות גשם ביגוד טרמי
- ווסט ומעילי קיץ לאופנוע
- מעילי חורף לאופנוע
- מעילי עור
- מעילים רב עונתיים
- מגפי כביש טורינג
- מגפי כביש צ׳ופר הארלי
- מגפי קטנועים אורבן ועירוני
- נעלי רכיבה לאופנועים וקטנועים
- חלקי חילוף מגפיי אופנועים
- קולקצית VR 46 מקורית
- חליפות עור לאופנוע שני חלקים
- חליפת עור לאופנוע חלק אחד
- מכנסי רכיבה עור לאופנוע
- חלקי חילוף ומוצרי חימום
- חליפות רכיבה נשים
- ווסט מעיל מתנפח
-
חלקים לקטנועים
-
אביזרים לקטנועים
-
צמיגים לקטנועים
-
ציוד רכיבה לאופנועים קלאסיים
- מעילים לאופנוע
- כפפות לאופנוע
- חליפות רכיבה
- מכנסי רכיבה
- מגפי כביש סופר ספורט
- חליפות גשם ביגוד טרמי
- ווסט ומעילי קיץ לאופנוע
- מעילי חורף לאופנוע
- מעילי עור
- מעילים רב עונתיים
- מגפי כביש טורינג
- מגפי כביש צ׳ופר הארלי
- מגפי קטנועים אורבן ועירוני
- נעלי רכיבה לאופנועים וקטנועים
- חלקי חילוף מגפיי אופנועים
- קולקצית VR 46 מקורית
- חליפות עור לאופנוע שני חלקים
- חליפת עור לאופנוע חלק אחד
- מכנסי רכיבה עור לאופנוע
- חלקי חילוף ומוצרי חימום
- חליפות רכיבה נשים
- ווסט מעיל מתנפח
-
חלקים לאופנועים קלאסיים
-
אביזרים לאופנועים קלאסיים
-
צמיגים לאופנועים קלאסיים
-
ציוד רכיבה לדו שימושי
- מעילים לאופנוע
- כפפות לאופנוע
- חליפות רכיבה
- מכנסי רכיבה
- מגפי כביש סופר ספורט
- חליפות גשם ביגוד טרמי
- ווסט ומעילי קיץ לאופנוע
- מעילי חורף לאופנוע
- מעילי עור
- מעילים רב עונתיים
- מגפי כביש טורינג
- מגפי כביש צ׳ופר הארלי
- מגפי קטנועים אורבן ועירוני
- נעלי רכיבה לאופנועים וקטנועים
- חלקי חילוף מגפיי אופנועים
- קולקצית VR 46 מקורית
- חליפות עור לאופנוע שני חלקים
- חליפת עור לאופנוע חלק אחד
- מכנסי רכיבה עור לאופנוע
- חלקי חילוף ומוצרי חימום
- חליפות רכיבה נשים
- ווסט מעיל מתנפח
-
חלקים לדו שימושי
- חלקים לBMW
- חלקים לHonda
- חלקים לKawasaki
- חלקים לKTM
- חלקים לSuzuki
- חלקים לTriumph
- חלקים לYamaha
- חלקים לBETA
- חלקים לAJP
- חלקים לAPRILIA
- חלקים לBENELI
- חלקים לDUCATI
- חלקים לHMMOTO
- חלקים לHUSQVARNA
- חלקים לTM RACING
- חלקים לHYOSUNG
- חלקים לMOTO GUZZI
- חלקים לSKYTEAM
- חלקים לKEEWAY
- חלקים לCLEVELAND
- חלקים לROYAL ENFIELD
-
אביזרים לדו שימושי
-
צמיגים לדו שימושי
צמיגים לטרקטורונים | צמיגים לאופנועי שטח | צמיגים לקטנועים | צמיגים לאופנועי ספורט
בכדי לנתח את המשקל המקסימלי, סיווג המהירות ושנת היצור של הצמיגים, צפה בטבלה.
מילימטרים | אינץ' |
---|---|
120/100x18 | 5.10x18 |
130/80x18 | 5.30x18 |
140/80x18 | 5.60x18 |
100/90x19 | 4.10x19 |
110/90x19 | 4.50x19 |
120/90x19 | 5.10x19 |
מילימטרים | אינץ' |
---|---|
70/100x17 | 2.75x17 |
80/100x21 | 3.00x21 |
90/100x14 | 4.10x14 |
90/100x16 | 4.10x16 |
100/100x18 | 4.10x18 |
110/100x18 | 4.50x18 |
קוד | ק"ג |
---|---|
72 | 355 |
73 | 365 |
74 | 375 |
75 | 387 |
76 | 400 |
77 | 412 |
78 | 425 |
79 | 437 |
80 | 450 |
81 | 462 |
82 | 475 |
83 | 487 |
84 | 500 |
85 | 515 |
86 | 530 |
87 | 560 |
88 | 560 |
89 | 580 |
קוד | ק"ג |
---|---|
54 | 212 |
55 | 218 |
56 | 224 |
57 | 230 |
58 | 236 |
59 | 243 |
60 | 250 |
61 | 257 |
62 | 265 |
63 | 272 |
64 | 280 |
65 | 290 |
66 | 300 |
67 | 307 |
68 | 315 |
69 | 325 |
70 | 335 |
71 | 345 |
קוד | ק"ג |
---|---|
36 | 125 |
37 | 128 |
38 | 132 |
39 | 136 |
40 | 140 |
41 | 145 |
42 | 150 |
43 | 155 |
44 | 160 |
45 | 165 |
46 | 170 |
47 | 175 |
48 | 180 |
49 | 185 |
50 | 190 |
51 | 195 |
52 | 200 |
53 | 206 |
קוד | מהירות בקמ"ש |
---|---|
U | 200 |
H | 210 |
V | 240 |
Z | 240+ |
W | 270 |
Y | 300 |
קוד | מהירות בקמ"ש |
---|---|
N | 140 |
P | 150 |
Q | 160 |
R | 170 |
S | 180 |
T | 190 |
צמיג רדיאלי לאופנועים
צמיגים רדיאלים שונים מצמיגים רגלים בכך שהם מוצרים באופן שונה אשר מאפשר גמישות בצמיג ואחיזה משופרת. תהליך היצור של הצמיגים הללו שונה בכך שמחדירים רצועות מתערובת מתכתית אל תוך שכבת הגומי החיצונית. למרות שהצמיג עצמו נראה דיי פשוט הוא מיוצר בתהליך מורכב למדיי של שילוב מספר שכבות שונות של חומרים. צמיגים רגילים לרוב מיוצרים משכבות ניילון בזמן שצמיג רדיאלי מיותר משכבות פוליאסטר.
צמיג טיובלס
רוב הצמיגים בעולם הם צמיגי טיובלס (Tube Less) והם בעצם צמיגים שלא זקוקים לפנימית בתוכם. צמיגי טיובלס בדרך כלל מתאימים לאופנועים וקטנועים והם מספיק קשיחים כדי למנוע שחיקה בחום גבוהה. לפי החוק הישראלי אסור להכניס פנימית אל תוך צמיג טיובלס בגלל הוראות בטיחות. חשוב לדעת שברגע שיש תקר בצמיג טיובלס יש צורך בתיקון מקצועי, לא כמו באופנועי שטח שמחליפים פנימית.
צמיג - סיווג מהירות
כשיצרן מיצר צמיג מחובתו להטביע על הצמיג את המגבלת מהירות שלו, למגבלה הזאת קוראים סיווג מהירות. לכל צמיג שמיוצר היום יש מקסימום משקל ומקסימום מהירות שהוא יכול להגיע אליו, אם למשל יש לך אופנוע ספורטיבי אתה חייב להתאים את סיווג המהירות של הצמיגים למהירות הנסיעה שלך, אחרת הצמיג יגיע למעלות גבוהות כתוצאה מהחיכוך עם הכביש והצמיג לא יוכל לשאת את החום הזה. הצמיג עלול להתפרק ו/או להתפוצץ במהלך הנסיעה.
צמיג - משקל מקסימלי
ממש כמו בסיווג מהירות, לכל צמיג יש את המשקל המקסימלי שהוא יכול לספוג והמשקל מתחלק כמובן בין כמות הצמיגים. את המשקל המקסימלי ניתן גם כן לזהות באמצעות הטבעה בתוך הצמיג אשר נמצאת תמיד צמוד לסיווג המהירות. אם אתה רוכש צמיגים עליך לוודא שהמשקל המקסימלי שלהם מתאים לכלי שלך + המשקל שלך והמשקל של המורכב שלך.
תאריך צמיג
צמיג מיוצר מחומרים שמתבלים עם הזמן וגם אם הצמיג עדיין לא הורכב, מספיק שהוא יושב על
המדף
יותר מ5 שנים
מתאריך היצור שלו הצמיג נחשב לפסול, הסיבה לכך היא פשוטה, החומרים שהצמיג מיוצר מהם
מתייבשים עם הזמן
והצמיג מאבד את יכולת האחיזה שלו. איך תוכל לזהות צמיג ישן? מעבר לתאריך שלו תוכל לראות
סימנים מקדימים
להתייבשות של הצמיג, למשל סדקים קטנים בצמיג, קרעים, גומי קשה או יבש, סימני שחיקה
מיותרים,
צבע שחוק...
את כל הסימנים האלא ניתן לראות גם על צמיג חדש שעדיין לא הורכב, אם עבר זמנו והוא כבר
"גמור".